Zadovoljstvo kupaca našim proizvodima vrlo nam je važno, te ga nastojimo poboljšavati i unapređivati do potpunog zadovoljstva i partnerske lojalnosti. Iz tih razloga provodimo praćenje i mjerenje toga zadovoljstva i poduzimamo sve potrebne aktivnosti na smanjenju pritužbi i reklamacija.
Vaš poslovni odnos s Centrometalom je siguran!
Stalnim poboljšavanjem tehnologije, procesa i proizvoda ne samo da ispunjavamo želje i očekivanja kupaca već i sprječavamo onečišćenja, te smanjujemo negativne utjecaje na okoliš poštujući tako našu viziju ali i zakonske i druge primjenjive zahtjeve.
Zbog želje da naši kupci dobiju kvalitetan proizvod odlučili smo implementirati sljedeće certifikate u naš proizvodni proces:
Certifikat bonitetne kvalitete
Politika upravljanja kvalitetom i okolišem
Razvoj i proizvodnja opreme i pribora za grijanje i pripremu potrošne vode: toplovodni kotlovi i elektro kotlovi, grijalice tople potrošne vode i hidroforske tlačne posude.
U svojem poslovanju poštujemo načela kvalitete, održivog razvoja, zaštite okoliša i sigurnosti te ostale principe vezane uz stalno poboljšavanje svih segmenata kvalitete i zaštite okoliša.
Izboru i praćenju pouzdanih dobavljača pristupa se sustavno kako bi isporuka materijala i roba bila sigurna, kontinuirana, pouzdana i prikladna za proces proizvodnje i visoko kvalitetne proizvode.
Proizvodi koji proizlaze iz naših procesa su kvalitetni i pouzdani za korisnike te sigurni za okoliš. Želja nam je da zadovoljimo sve zahtjeve, potrebe i očekivanja kupaca kao i tehničke specifikacije, norme i zakonsku regulativu.
Najznačajniji čimbenik u našem poslovanju su ljudi na svim radnim mjestima. Njihovom izboru, usavršavanju i motivaciji pristupa se na odgovoran način kako bi mogli odgovoriti suvremenim zahtjevima proizvodnje i osiguranju kvalitete, zaštiti okoliša te sigurnosti na radu.
Praćenjem suvremenih tehnologija i resursa u realizaciji naših proizvoda te usvajanjem suvremenih rješenja u pogledu resursa i IT, osiguravamo bazu za suvremene načine proizvodnje s očekivanim pokazateljima.
Zadovoljstvo kupaca našim proizvodima vrlo nam je važno, te ga nastojimo poboljšavati i unapređivati do potpunog zadovoljstva i partnerske lojalnosti. Iz tih razloga provodimo praćenje i mjerenje toga zadovoljstva i poduzimamo sve potrebne aktivnosti na smanjenju pritužbi i reklamacija.
Zaštita zdravlja i sigurnosti na radu postavljena je na visokoj razini ustroja i odgovornosti. Pored stručnih zaposlenika osigurani su i drugi materijalni faktori bitni za funkcioniranje ovoga sustava.
Obveza svih zaposlenika da svoje poslove i odgovornosti izvršavaju na racionalan način kako bi se eliminirala nepotrebna rasipanja te smanjili troškovi poslovanja.
Sve planske aktivnosti u procesima temelji se na definiranju realnih i mjerljivih ciljeva uz izradu programa za njihovu realizaciju, te uz prethodnu analizu i prepoznavanje mogućih rizika i prilika.
Kontinuiranim postupcima poboljšavanja na svim razinama i u svim procesima zastupamo praksu da je sve moguće u našem poduzeću poboljšati. To je obveza i praksa svih zaposlenika na svakom radnom mjestu i svih procesa.