Zadovoljstvo kupaca našim proizvodima vrlo nam je važno, te ga nastojimo poboljšavati i unapređivati do potpunog zadovoljstva i partnerske lojalnosti. Iz tih razloga provodimo praćenje i mjerenje toga zadovoljstva i poduzimamo sve potrebne aktivnosti na smanjenju pritužbi i reklamacija.
Poštovani kolege, poštovani sadašnji i budući korisnici naših proizvoda
Kada bi kojim slučajem vratili vrijeme unazad, imali bismo pred sobom šezdesetgodišnju tradiciju gradnje toplovodnih kotlova, uz gotovo jednaku tako dugu tradiciju ostalog dijela proizvodnog programa.
Na samom začetku 1965. godine, g. Karlo Zidarić otvorio je obrtničku radionicu za montažu i održavanje sustava centralnog grijanja. Tim iskustvom zakoračili smo u svijet razvoja i konstruiranja, koji smo 1990. godine implementirali u novonastalu tvrtku Centrometal d.o.o.
Tradicionalna marljivost međimurskog čovjeka, svestrana suradnja sa znanstvenim institucijama, posebice Fakultetom strojarstva i brodogradnje u Zagrebu, rezultirali su posljednjih godina značajnom ekspanzijom tvrtke, koja danas zapošljava preko 200 djelatnika, ima svoj vlastiti razvoj temeljen na domaćoj pameti, centar za izobrazbu, ispitnu stanicu, moderan tehnološki park i razgranatu servisnu službu.
Kvalitetu proizvoda i poslovanje tvrtke garantira i osigurava uveden sustav osiguranja kvalitete ISO 9001:2008, a plasman na mnoga tržišta Europe osiguravaju certifikati o sukladnosti izdani od ovlaštenih domaćih i međunarodnih institucija, koje posjeduje svaki proizvod tvrtke “Centrometal”.
Djelatnici Centrometala ispred upravne zgrade
Danas tvrtka Centrometal d.o.o. posluje na tržištima tridesetak europskih zemalja, a u pet od njih ima organiziranu vlastitu servisnu službu, što potvrđuje ne samo kvalitetu naših proizvoda već i brigu za kupca.
Sretni smo što će neki od naših proizvoda unositi toplinu i u Vaš dom.
Davor Zidarić
Vaš poslovni odnos s Centrometalom je siguran!
Stalnim poboljšavanjem tehnologije, procesa i proizvoda ne samo da ispunjavamo želje i očekivanja kupaca već i sprječavamo onečišćenja, te smanjujemo negativne utjecaje na okoliš poštujući tako našu viziju ali i zakonske i druge primjenjive zahtjeve.
Zbog želje da naši kupci dobiju kvalitetan proizvod odlučili smo implementirati sljedeće certifikate u naš proizvodni proces:
Certifikat bonitetne kvalitete
Politika upravljanja kvalitetom i okolišem
Razvoj i proizvodnja opreme i pribora za grijanje i pripremu potrošne vode: toplovodni kotlovi i elektro kotlovi, grijalice tople potrošne vode i hidroforske tlačne posude.
U svojem poslovanju poštujemo načela kvalitete, održivog razvoja, zaštite okoliša i sigurnosti te ostale principe vezane uz stalno poboljšavanje svih segmenata kvalitete i zaštite okoliša.
Izboru i praćenju pouzdanih dobavljača pristupa se sustavno kako bi isporuka materijala i roba bila sigurna, kontinuirana, pouzdana i prikladna za proces proizvodnje i visoko kvalitetne proizvode.
Proizvodi koji proizlaze iz naših procesa su kvalitetni i pouzdani za korisnike te sigurni za okoliš. Želja nam je da zadovoljimo sve zahtjeve, potrebe i očekivanja kupaca kao i tehničke specifikacije, norme i zakonsku regulativu.
Najznačajniji čimbenik u našem poslovanju su ljudi na svim radnim mjestima. Njihovom izboru, usavršavanju i motivaciji pristupa se na odgovoran način kako bi mogli odgovoriti suvremenim zahtjevima proizvodnje i osiguranju kvalitete, zaštiti okoliša te sigurnosti na radu.
Praćenjem suvremenih tehnologija i resursa u realizaciji naših proizvoda te usvajanjem suvremenih rješenja u pogledu resursa i IT, osiguravamo bazu za suvremene načine proizvodnje s očekivanim pokazateljima.
Zadovoljstvo kupaca našim proizvodima vrlo nam je važno, te ga nastojimo poboljšavati i unapređivati do potpunog zadovoljstva i partnerske lojalnosti. Iz tih razloga provodimo praćenje i mjerenje toga zadovoljstva i poduzimamo sve potrebne aktivnosti na smanjenju pritužbi i reklamacija.
Zaštita zdravlja i sigurnosti na radu postavljena je na visokoj razini ustroja i odgovornosti. Pored stručnih zaposlenika osigurani su i drugi materijalni faktori bitni za funkcioniranje ovoga sustava.
Obveza svih zaposlenika da svoje poslove i odgovornosti izvršavaju na racionalan način kako bi se eliminirala nepotrebna rasipanja te smanjili troškovi poslovanja.
Sve planske aktivnosti u procesima temelji se na definiranju realnih i mjerljivih ciljeva uz izradu programa za njihovu realizaciju, te uz prethodnu analizu i prepoznavanje mogućih rizika i prilika.
Kontinuiranim postupcima poboljšavanja na svim razinama i u svim procesima zastupamo praksu da je sve moguće u našem poduzeću poboljšati. To je obveza i praksa svih zaposlenika na svakom radnom mjestu i svih procesa.