KARAKTERISTIKE PROIZVODA
Detalj unutrašnjosti kontejnerske kotlovnice sa ugrađenim kotlom na tekuće gorivo.
Detalj unutrašnjosti kontejnerske kotlovnice sa ugrađenim kotlom na tekuće gorivo.
KONTEJNERSKE KOTLOVNICE NA LOŽ ULJE CKK-U 18 - 2.100 kW
Opcije isporuke:
- Standardni kontejneri do 40 ft HC ili po mjeri
- Snaga kotla: od 18 – 2.100 kW
- Toplovodni kotao sa uljnim plamenikom
- Spremnik lož ulja
- Svi potrebni sigurnosni elementi
- Osnovna kotlovska regulacija ili digitalna vođena vanjskom temperaturom Ugrađena hidraulička skretnica i/ili spremnik PTV
- Izolirani cjevovodi, priprema kotlovske vode, elementi prema želji investitora
KONTEJNERSKE KOTLOVNICE NA DRVENE PELETE CKK-P 12 - 320 kW
Opcije isporuke:
- Standardni kontejneri do 40 ft HC ili po mjeri
- Snaga kotla: od 12 – 320 kW
- Toplovodni kotao sa pelet plamenikom, automatskim čišćenjem kotla i vađenjem pepela iz kotla
- Spremnik peleta sa dojavom u istom ili izdvojenom kontejneru
- Svi potrebni sigurnosni elementi
- Izolirani cjevovodi, priprema kotlovske vode, elementi prema želji investitora
- Osnovna kotlovska regulacija ili digitalna vođena vanjskom temperaturom
- Ugrađena hidraulička skretnica ili akumulacijski spremnik te spremnik PTV
KONTEJNERSKE KOTLOVNICE NA DRVENU SJEČKU/PELETE CKK-S 160 - 340 kW
Opcije isporuke:
- Standardni kontejneri do 40 ft HC ili po mjeri
- Snaga kotla: od 160 – 340 kW
- Toplovodni kotao sa pomičnom rešetkom ili retortom, automatskim čišćenjem kotla i vađenjem pepela iz kotla
- Spremnik sječke u izdvojenom kontejneru ili vanjskom spremniku
- Svi potrebni sigurnosni elementi
- Izolirani cjevovodi, priprema kotlovske vode, elementi prema želji investitora
- Ugrađena hidraulička skretnica ili akumulacijski spremnik te spremnik PTV
Poznato je da u novim stambenim naseljima na početku izgradnje nije preporučljivo postaviti velike centralne kotlovnice jer više godina ostaju premalo iskorištene. Uz gradnju manjih stambenih blokova često usporedno ide i gradnja pripadajućih kotlovnica koje su najčešće u funkciji tek nakon zajedničkog tehničkog pregleda. S druge strane, uz gradnju cesta, autocesta, raznih pratećih objekata i sl. često ide i zahtjev za privremeno grijanje za što nije isplativa gradnja stalnih kotlovnica. Najpraktičnije rješenje za takve slučajeve je postavljanje prijenosne kontejnerske kotlovnice ili više njih u seriji.